...
Layer_x0020_1 (1) (1)

საქართველო

ღვინის აკვანი

საქართველო უკვე დიდი ხანია ღვინის სამშობლოსთან ასოცირდება. მევენახეობისა და მეღვინეობას უძველეს ნეოლითის ხანაში, საქართველოს ერთ-ერთ ისტორიულ ქალაქამდე - დმანისამდე მივყავართ. რამდენიმე ათწლეულით ადრე, დედაქალაქ თბილისის სამხრეთით მდებარე „დანგრეული გორას“ ნამოსახლარის ნანგრევებში, არქეოლოგებმა ყურძნის წიპწები აღმოაჩინეს, რომელიც ქრისტესშობამდე VI ათასწლეულით თარიღდებოდა.

აღმოჩენილი წიპწების მორფოლოგიური და ამპელოგრაფიული მახასიათებლები ევროპული ვაზის იდენტური იყო. დამატებით, ცოტა ხნის წინ განახლებული არქეოლოგიური გათხრებით, „გადაჭრილი გორას“ ნამოსახლარის ნანგრევებში ნეოლითის ხანის ყურძნის წიპწები აღმოაჩინეს. აღნიშნულის გარდა, მიაგნეს თიხის ჭურჭლის ფრაგმენტებს. მასალის ქიმიურმა ანალიზმა ღვინის მჟავას კალციუმის მარილების ნალექები აჩვენა, რომლის აღმოჩენა მხოლოდ ღვინის ან ყურძნის წვენის არსებობის შემთხვევაშია შესაძლებელი.

ქვევრი მეღვინეობაში პირველად გამოყენებული ჭურჭელია. არქეოლოგიურმა კვლევებმა მისი 8000 წლიანი ისტორია და მასში ღვინის ფერმენტაციის პროცესი მრავალსაუკუნოვანი ტრადიციის არსებობა დაადასტურეს. 2013 წელს მეღვინეობის ამ უძველეს ტრადიციულ მეთოდს იუნესკომ (გაერთიანებული ერების განათლების, მეცნიერებისა და კულტურის ორგანიზაცია) არამატერიალური კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლის სტატუსი მიანიჭა. ჩვენი კომპანია მოხარულია, რომ KTW ჯგუფის ქვევრის საფერავის ღვინო ბორდოში, საფრანგეთში, ღვინის ცივილიზაციის (La Cité du Vin) სადეგუსტაციო დარბაზშია წარმოდგენილი.

qvev-p-1600 1
ისტორია

კომპანიის ისტორია მე-19 საუკუნიდან იწყება, როდესაც ანთიმოზ ჩხაიძემ დასავლეთ საქართველოში, გურიის რეგიონის სოფელ ასკანაში ღვინის მარანი დააფუძნა. მან შავი ზღვის მასშტაბით ისეთი იშვიათი და გამორჩეული ქართული ღვინის წარმოებით გაითქვა სახელი, როგორიცაა: ჩხავერი, ცოლიკოური და ჯანი. მეღვინეს თავისი ღვინო მეზობელ ქვეყნებში გაჰქონდა. ანთიმოზის მარანში აღმოჩენილი უძველესი ქვევრი 1880 წლით თარიღდება.

საუკუნის გასვლის შემდეგ, 2001 წელს, ანთიმოზის შვილთაშვილმა, ზურაბ ჩხაიძემ, ახალი ძალებითა და ენერგიით გააგრძელა დიდი ბაბუის დანატოვარი ტრადიცია და ჩამოაყალიბა კომპანია - „კახური ტრადიციული მეღვინეობა“. მას შემდეგ დაუღალავი შრომისა და მუდმივი განვითარების შედეგად, „კახური ტრადიციული მეღვინეობა“ ქართულ ბაზარზე ღვინის ყველაზე დიდი მწარმოებელი კომპანია გახდა, რომლის გაყიდვები მსოფლიოს 30-ზე მეტ ქვეყანას ფარავს და მოწინავე პოზიციებს იკავებს ყველაზე მსხვილ ექსპორტიორებს შორის.

კომპანია ახალი თაობით დღემდე წარმატებით უძღვება და აგრძელებს ოჯახის მეღვინეობის ტრადიციას. ზურაბის უფროსი ვაჟი, ალექსანდრე, კომპანიის სტრატეგიისა და განვითარების დეპარტამენტის ხელმძღვანელის პოზიციას იკავებს.

ამბავი
wt_bg_grape-p-1600 1

დღეს, „კახური ტრადიციული მეღვინეობა“ საქართველოში ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელი ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა, რომელშიც 2500-ზე მეტი ადამიანია დასაქმებული. „კახური ტრადიციული მეღვინეობა“ ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების 8 მაღაზია-სალონს, ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების 3 საწარმოს, ხილის, ბოსტნეულისა და თაფლის გადამამუშავებელ 2 საწარმოს, 3 რესტორანს, სასტუმროსა და შატოს ფლობს. ალკოჰოლური სასმელების წარმოების მიმართულებით, კომპანიის პოტენციალი წელიწადში 10 000 ტონა ღვინის მასალასა და ბრენდის დასამზადებლად 20 000 ტონა სასპირტე მასალას ითვლის.

„კახური ტრადიციული მეღვინეობა“ საქართველოში №1 კომპანიაა ვენახის მთლიანი ფართობით, რომელიც ჯამში 1500 ჰა-ს ითვლის. ამავდროულად, კომპანია ლიდერია ღვინისა და ბრენდის ექსპორტში. KTW ჯგუფის საქმიანობა მხოლოდ მეღვინეობის სტატუსით არ შემოიფარგლება, კომპანია აქტიურადაა ჩართული ჰორეკა სექტორში, სოფლის მეურნეობის სექტორში, მშენებლობასა და დეველოპმენტში, ადგილობრივ დონეზე და ევროპის მასშტაბით მესამე მხარის საქონლის იმპორტსა და დისტრიბუციაში.

zura-min

„მთელი ჩემი ცხოვრება, შეიძლება ითქვას, რომ ყურძენსა და ღვინოს უკავშირდება. ჩვენს ოჯახში ვაზის კულტურასა და ქართული ღვინის კულტს თავიდანვე მნიშვნელოვანი ადგილი ეჭირა. ალბათ, სწორედ ამ ფაქტორმა განაპირობა ის, რომ გადავწყვიტე, ქართული მეღვინეობის განვითარებაში საკუთარი წვლილი შემეტანა. 2001 წელს, როდესაც კომპანია „კახური ტრადიციული მეღვინეობა“ დავაარსე და ჯერ კიდევ ახალგაზრდა მეღვინე ვიყავი, ჩემში აღტაცებასა და აღფრთოვანებას იწვევდა ქართული ვაზის უსაზღვრო შესაძლებლობები, გემოები და არომატები, რომლებსაც ყოველი ახალი ჯიშის ყურძნის დაწურვისას ვგრძნობდი და ასე გრძელდება დღემდე.
.

კომპანიამ „კახური ტრადიციული მეღვინეობა“ საკმაოდ საინტერესო და გრძელი გზა განვლო და ამ დროის განმავლობაში KTW ჯგუფმა ჰოლდინგის სტატუსი მოიპოვა. ჩემთვის საამაყოა, რომ KTW ჯგუფში დაახლოებით 2500-ზე მეტი ადამიანია დასაქმებული, რომლებიც მათი კომპეტენციის ფარგლებში იმ სანდო ღირებულებებს ქმნიან, რომლებსაც „კახური ტრადიციული მეღვინეობა“ წარმოადგენს. ჩვენი ჯგუფი ხარისხზე, ქართული ტრადიციებისა და თანამედროვე ტექნოლოგიების შერწყმის ბალანსზეა ორიენტირებულია, რათა, პირველ რიგში, პირნათელები ვიყოთ ჩვენს მომხმარებლებთან, მუდმივად შევთავაზოთ მათ სიახლეები და შევინარჩუნოთ ქართული სული ჩვენს თითოეულ პროდუქტში"

ზურაბ ჩხაიძე

KTW Group-ის დამფუძნებელი

ხედვა

ერთად გავაგრძელოთ ტრადიცია! - მიზანი, რომელიც შემდგომში KTW ჯგუფის სლოგანად იქცა, მის ძირითადად მისწრაფებებსა და ფასეულობებს სრულფასოვნად გამოხატავს. საქმიანობის დასაწყისში კომპანიაში მხოლოდ და მხოლოდ რამდენიმე ათეული ადამიანი იყო დასაქმებული, რომლებსაც ვაზისა და ღვინის სიყვარული აერთიანებდათ. საერთო ღირებულებების მქონე ადამიანთა ჯგუფმა კონკრეტული მიზანი დაისახა - შეექმნათ ისტორიით გაჯერებული და თანამედროვეობასთან შერწყმული ხარისხიანი, ქართული პროდუქტი.

ამ ხედვით კომპანია ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების სფეროში ქვეყნის წამყვან ბრენდად ჩამოყალიბდა, რომელსაც საერთაშორისო ასპარეზზე არაერთი გამარჯვება მოუპოვებია. თითოეული ჯილდო კი, დამატებით მამოტივირებელი ძალაა თანამედროვე გამოწვევებისათვის ფეხის ასაწყობად და როგორც ჩვენი კომპანიის სლოგანი ამბობს - ტრადიციის ერთად გასაგრძელებლად.

ჩვენი გუნდი

დღეს KTW ჯგუფში 2500-ზე მეტი ადამიანია დასაქმებული, რომლებიც მაღალი პასუხისმგებლობითა და თავიანთი საქმის სიყვარულით გამოირჩევიან. პროფესიონალი ადამიანებისგან შემდგარი გუნდი ყოველდღიურად იმ პროდუქტსა და სერვისს ქმნის, რომელიც KTW ჯგუფის სახელით სხვადასხვა ბაზარზე გვხვდება. მენეჯმენტი კი, თავის მხრივ, თანამშრომლისთვის ღირსეული სამუშაო გარემოს შექმნას მუდმივად ცდილობს. კომპანია განსაკუთრებულ ყურადღებას უთმოს რეგიონალურ პროექტებს, რომლებითაც რამდენიმე ასეულ ადამიანს შესაძლებლობას აძლევს შემოუერთდნენ KTW ჯგუფის დიდ გუნდს.

KTW ჯგუფის გუნდის ხედვა, ცოდნა და დაგროვილი გამოცდილება წარმოებული პროდუქციის ხარისხზე პირდაპირ ისახება, რაზეც ადგილობრივ და საერთაშორისო ბაზარზე მიღწეული არაერთი წარმატება მეტყველებს. სწორედ ეს განაპირობებს ნდობის მაღალი ხარისხს, რომელიც მომხმარებლებსა და პარტნიორებს ჰოლდინგის მიმართ გააჩნიათ.

0 +
ჰექატრი ვენახი

გურჯაანი,კახეთი

ყვარელი,კახეთი

წინანდალი,კახეთი

ახმეტა,კახეთი

საგარაჯო,კახეთი

საგურამო,შიდა ქართლი

გორი,შიდა ქართლი

ქვემო ქართლი

ქედა,აჭარა

ასკანა,გურია

ამბროლაური,რაჭა

ლეჩხუმი

sep_top
ka_GEGeorgian